Kırşehir Belediyesi, çağrı merkezi hizmete geçti

Genel 23 Şubat 2021 13:51
Videoyu Aç Kırşehir Belediyesi, çağrı merkezi hizmete geçti
A
a

Kırşehir belediyesi, çağrı merkezi hizmete geçti

KIRŞEHİR (İHA) – Kırşehir Belediyesi tarafından oluşturulan alo 153 çağrı merkezi faaliyete geçti.
Hizmet kalitesini artırmak, vatandaşların taleplerine anında çözüm üretilip tekrar geri dönüş sağlanması adına Kırşehir Belediyesi alo 153 çağrı merkezi hizmete girdi.
7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sağlayan çağrı merkezinde vatandaşların talepleri kayıt altına alınarak ilgili birim sorumluları ile talep sahibi arasındaki koordinasyon sağlanıyor.
Taleplerin yerine getirilip getirilmediğinin takip edildiği çağrı merkezi ile vatandaşlara ivedi bir şekilde daha iyi ve kaliteli hizmet verilmesi amaçlanıyor.
1000
icon

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...

hava durumu HAVA DURUMU
anket ANKET

ÜLKEMİZ DE KORONA COVID-19 İLE MÜCADELE KAPSAMINDA ALINAN TEDBİRLERİ YETERLİ BULUYOR MUSUNUZ?

e-gazete E-GAZETE
sayfalar SAYFALAR
arşiv HABER ARŞİVİ
linkler LİNKLER
duyurular DUYURULAR
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat